hur kunde jag vara så dum !!?

började dagen med att gå ut i det fina vädret med carolina :)
därefter så kom marisol och vi förklarade för henne exakt allt som hände
här om dagen efter som att hon inte kommer ihåg något. lite senare så
gick jag och olivia upp till dagis taket i ellenborg och solade där, härligt !
sen så gick jag hem för att göra en sak, men jag vet verkligen inte vad?
så jag gick ut igen med marina, carolina, olivia, marisol och samantha.
jag och carolina skulle upp till hennes pappa för att vi behövde det.
och sen så gick vi och satte oss utanför konsum som vanligt då ja..
sen så kom heke, ahmed och hamodi. snacka om roligt.
kan bara inte fatta jag var så dum i huvet. så här brukar jag verkligen inte
vara. hela min hjärna bara stannade upp och jag var helt konstig..
förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
och 100 gånger mer.. men sen så satte man sig i skolan med carolina
och snackade lite. därefter så gick vi hem. spelade kort med min bror
och annika, kan säga att det är svårt att vinna över mig :$
är man bäst så e man haha, eller inte.. men nu så ska man dra sig ifrån datan.
ha de braa och puss på kramen, muaaaah !<3

bilder från igår haha; jag med martins brillor !


bilden ser helt skadad ut; martin och claudia


martin försöker att vara lika cool som jag, men det funkar inte ;)


sebastian leker jude?


besim i löshår, super fint!

bilder från idag; olivia


jag och olivia <3



Kommentarer
Postat av: olivia

löööv ju söötis<33

2009-06-01 @ 01:18:49
Postat av: anemona

älskar dig natta men du skyller ju allting på dig! liksom det va inte bara du:P ! baby§=)

2009-06-01 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0