härlig dag

skolan idag jaa.. dagen var helt jävla lugn.. föööör att
alla nior inte var i skolan :) hade ganska mycket rast idag
vilket var jätte härligt, och slöjd lektionen blev inställd
för att läraren var sjuk, så vi fick istället sluta efter lunchen
vilket blev runt halv 1, men ingen ville hem så vi stannade
kvar i skolan som vanligt :) fick en redbull helt utan någon anledning
så där blev man lite pigg ! senare så drog man hemmåt innan det
började regna. och nu sitter jag vid datan och gör ingenting,
men snart så ska jag plugga till engelska provet som vi ska ha i
morgon, hmmmm VERB ! helloooo IG !
och idag fick vi reda på vad vi hade för resultat i vårt förra prov,
jag fick VG och jag hade inte övat.. själv tycker jag att det är kasst.
men jag e lite konstig kan man säga. men nu så ska jag göra
något helt annat, ha de bra hajjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0