happy :D

vaknade idag runt 7 tiden, ville bara somna om helt seriöst!
gick till skolan med ajka,och vi kom prick ! vi är alltid helt sena av oss:)
rätt okej dag idag faktiskt, hade inte många lektioner...
vilken damp jag hade på spanskan, ville bara skrika ihjäl mig
hatar veroniqe över allt annat på denna jorden, jävla franska ****.
iallafall, annars har jag varit jätte happy idag faktiskt :)
gympa var vår sista lektion, vi skulle ha 60 meter/längd.
jag sa till han att jag inte kunde vara med men han tvinga mig och jag
vricka min fot !!!! så jag var inte med på gympan idag nej. utan satt och
snackade med carolina hahaha som vanligt.

(jag och carolina snackade)
arne - har ni hela tiden killar i huvet?
jag och carolina - hahaha japp :)
arne - det e inte bra, dom gör er bara olyckliga tillslut..
jag - nädåå, dom gör en glad första tiden sen när det e slut
så blir det kaos (man vill bara dö)
carolina  - hahaha

iallafall, slutade vid 2 tiden sen så drog man hemmåt och pluggade
och gjorde min NO inlämmning och artikel i svenska.
nu är jag nog klar med läxor! tror nog att jag ska ut med carolina sen.
återkommer later för nu ska jag kolla på teve, byeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0