halllåj!

vaknade helt snurrig i huvet, och kännde mig svimmfärdig !
efter att jag tog det lungt, så gick det över :)
satt och kollade lite på våra bästa år, känns som att man
har missat en hel del, i med att man inte kan kolla på det
när man är i skolan :( men lite hänger jag väll med iallafall ^^
har nyss fixat mig lite, och snart så ska jag och marina dra oss
iväg till entré, lite mys dag idag faktiskt. nu så får vi väll se
vad man kan hitta för fina kläder, väskor och smycken.
man får hoppas på det bästa juuh... och senare ikväll
så ska jag på premiär där det kommer att vara, fashion show,
dans grupper, och olika artister antagligen, som ska sjunga
deras nya låtar, hoppas det blir nice då ! men nu så ska man
gitta hem till marina, ha de bra & puss på näsan <3



Kommentarer
Postat av: anemona

sötis<33 =D

2009-05-24 @ 14:35:10
Postat av: dasa:)

2009-05-27 @ 18:32:35
Postat av: dasa

wowww heeeta bilden faan;)

2009-05-27 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0