grattis grattis grattis..

och grattis ännu en gång till mikaela som blev 15 år idag !
vid 4 tiden så stack man hem till izabelle där både jag
bell och nino sneade totalt hahaha. kunde inte låta bli att skratta när jag
såg ninos rum !! och han hade en bra komentar på de;

- nino ?? har du någonsin planerat att städa ditt rum?
- hahahaha, aldrig !
- hahahaha, skojar du med mig :D?
- det e inte bra att städa sitt rum
- varför inte ?
- man sliter på sin kropp
(båda dör av flabb)
- vadå, tycker du det e fint i mitt rum? :D
- jaaa, borde nog fotta ditt rum hahaha.
(nino flabbar)

sedan så skyndade vi oss hem till mikaela
där vi firade hennes födelsedag, fast vi firade det i en lokal :) mysigt mysigt !
blev både mat och tårta, inklusive kakor och jordgubbar + grädde, vi kan säga
allt allt allt hehe... efter att hennes släkt hade gått hem så var det jag, bell, nata,
anna, frida, emma, emma och mikaela kvar.. kul hade vi. men sen så drog vi
hemmåt.. när jag hade kommit hem till bell så lagade hon mat hahaha, första gången
jag har sett henne så jävla speeedad i hela mitt liv ! efter maten så tog hon en pincett
och började att noppa mina ögon bryn, den ena blev bra men den andra blev kaos!
måste låta dom växa ännu mer :( därefter så var vi så osociala så vi drog utåt med
eljas, sen så kom också mikaela hihi ^^. och så snackade vi lite om allt möjligt.
sen så kom tato och hämtade mig.. härligaste dagen på länge kan jag säga !
men nu så ska man iväg till bordet och studa svenska, hajjjjjjjjj på er !<3

ps: bilder kommer när mikaela har skickat dom :)

rummet var ju fint eller hur? :D


istället för att städa rummet så sitter han vid datan.. ncnc haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0