freeze

det blev freeze trotts allt :), vid 6 tiden så kom marina, johanna och johanna
hem till mig, så hade vi liten ''förfest''. fixade oss och hade lite kul..
sen så stack johannorna och vid 9 tiden så kom olivia, sen så var det
dax och dra iväg till freeze. vi var typ runt 15 tjejer från hela början.
och jag kan säga att jag och några till var dom enda som dansade
typ själv hahaha, antingen så orkade ingen, eller så var det ''skämmigt''.
men runt tio tiden så kom allihopa. va lite stelt i början men sen så
kom alla igång hahaha. och där fans ett antal killar som var över söta,
speciellt en förfan, han gav sig alldrig, han skämmdes som fan !
men tillslut så kom han och dansa, men jag e inte sån, jag håller
mig till en kille, så skit i det nu.. svettigt som fan kan jag säga.
det kändes som att man var i afrika och sola när det är värsta värmen..
men vid 12 så var dom tvugna att stänga ner allt, så alla drog hemmåt.
jag och marina hade lite kul på väg hem men iallafall.. nu sitter jag vid min
lilla fula data och skriver en tråkigt sak :) håller på och döö så ont jag har
i kroppen, mina ben svullna, sko skav, ryggverk, huvudverk, hostar osv...
vad mer kan man önska !!!! men iallafall tack för en trevlig kväll. pouuuss!

jag och johanna, vi är bäst när det gäller att likna GB:s :)


muah, innan freeze


ajjjj det kliar, fått löss från katten !


Kommentarer
Postat av: johanna

Bara hoppas att ditt självförtroende har blivit bättre nu för du fick jävligt många killar efter dig igår=D hoppas du hade kul och hoppas verkligen du börjar säga lute posetivasaker om dig själv hade varit kul att höra från fröken negativ =) <3 älskar dig bebis <3

2009-05-10 @ 20:16:22
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/
Postat av: johanna

lite*

2009-05-10 @ 20:17:11
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0