förkylning :(

mysig dag faktiskt.. Vid två tiden så kom gabi, lidija och becky
hem till mig, så klippte dom mitt hår och fixade lite och sådant :)
sedan så grillade vi. Sen så kom Marina och marina. när vi hade
grillat klart så käkade vi alla tillsammans, och sedan så gick
vi in i mitt rum, har nog inte skrattat så mycket på länge!
jag till och med la mig golvet och bölade så mycket jag skratta.
Marina dödade en totalt kan jag säga hahaha ! men sedan
så gick marinorna, och jag snackade med min mamma och
kusinerna, och vi hade det lika kul som alltid hihihi ^^.
efter att dom hade gått hem så drog jag hem till marina
och där var också hon andra marina. känner mig lite förvirrad
nu, alla har likadana namn ! men iallafall, vi lyssnade på musik,
snackade & prövade lite olika kläder, kulkul.
är lite sur nu över att jag har blivit förkyld, vilket jag inte vill bli :(
hade precis blivit frisk efter två långa veckor av förkylning..
men det var iallafall värt det ! ska försöka bli så frisk som
möjligt iallafall, men nu så ska jag gå och softa lite framför teven
och se vad den har att erbjuda, pusssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0