fint väder det är ute..

sitter i ute rummet med min mamma och kollar ut på det fina vädret.
det regnar som fan ! man kan tro att det inte har regnat på år och just
nu så regnar allt ner.. men iallafall jag gjorde det bästa av dom
minuterna som jag och min mamma kollade ut.. jag nämligen sjöng
för henne en massa låtar och när jag väl sjöng ''mannen i blå'' ja då
plötsligt skrattade hon hahaha, men det e ju inte konstigt :)
har helt glömt bort att desperate e på TV nu, det får man inte missa nej !
ha en trevlig kväll, pussskrammarhaaj

jag älskar bell :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-27 @ 10:00:41
Postat av: Manuela

varför kommer du inte och sjunger till mig också lite :( jag vill också bli glad när det regnar hihi

2009-05-27 @ 10:01:09
URL: http://maanuela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0