eurovision :)

god morgon :) vaknade för en liten stund sedan.
orkade knappt gå upp så jag la mig i soffan och lata mig där :)
sitter och väntar på att mami ska komma hem så att jag kan gå
och handla mina skor och tillbehör till skolavslutningen, wiihoo ^^
sen så får man se vad man ska hitta på under dagen, men på kvällen
så drar man iväg till kusinerna och ska kolla på eurovision där.
hoppas att en bra låt vinner i år, hoppas att antingen, turkiet, england,
albanien eller romänien vinner annars så lovar jag mig själv att jag
aldrig mer ska kolla på eurovision haha.. kanske uppdaterar lite senare
men ha de bra pusspåkramen <3


Kommentarer
Postat av: Anemona

Yeeaaaah albanien kmr vinna!:D ahhahha

2009-05-16 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0