emotions flowing through my body..

i'm back on track ;)
nu får det vara slut med pausandet, saknar bloggen ju :)
vatt på dåligt humör både igår och idag, orkar inte berätta
varför... skulle till freeze ikväll men det blir inte av...
är helt trött, har ingen energi kvar i kroppen känns det
som, har tömt allt igår och idag. sitter och lyssnar på
deppig musik, lite dumt av mig men jag tycker om
lugna låtar, för det får en att vara lungt. sitter och tänker
så att hjärnan bara vill explodera, har massor av saker
i huvet som jag bara vill få ut men det går inte, vet inte vad
jag ska göra. att bara två personer kan få en och må sjukt
dåligt men samtidigt att det finns en, och fler som kan få
en att må sjukt bra, att inte tänka på något annat utan att
bara få leva livet.. mina tankar bara snurrar runt runt runt.
ska nog ta och lägga mig ner i sängen och sova bort dagen.
längtar till måndag då skolan har börjat, då man kan bli
på bra humör igen.. hoppas ni har det bra iallafall pussen.

bilden är ungefär 1 år gammal, men jag la in den för att den dagen
var den roligaste dagen i mitt liv.. bryr mig inte om den blev ful, save it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0