dryg morgon..

vaknade för inte så länge sedan.. död är man också !
börjar att bli förkyld / sjuk, inte konstigt då. man var varm
och så gick man hela tiden ut utan jacka eller något när det
var iskallt ute.. men iallafall, sitter vid datan lite för att jag
har ingenting att göra faktiskt, men snart så kommer mina
kusiner hem till mig och då ska vi snacka lite antagligen :)
lite senare så ska man ta och plugga, så man slipper att
göra dom läxorna under veckan hihi ^^, men nu ska man
iväg och duscha VARM dusch, och dricka massor av thé,
får inte bli sjuk, för snart så är det då allt det roliga kommer
att komma, så frisk måste man bli tills dess, drar mig ifrån
datan nu, kanske återkommer senare / pusskramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0