det blåser för fullt !

har varit ute med carolina, marina, johanna, johanna och marisol.
det är alltid jätte roligt när vi alla e :) vi satt i skolan på marken på det
bästa stället där det inte blåste, annars var vinden igång som fan..
men annars så har vi inte gjort något speciellt förrutom att vi 
snackade om allt möjligt förrutom något om oss själva haha.
sen så har vi sprungit runt som några skadade människor, vilket
vi faktiskt e :)! vid 8 tiden så drog vi alla hemmåt för att vi frös som fan.
och jag som bara hade en kofta på mig :( på vägen hem så skulle jag
och johanna försöka göra den strutts saken, men nej det har vi problem
med !! tycker faktiskt väldigt synd om oss hehe ^^, just nu sitter jag vid min
data som äntligen inte krånglar, men nu så ska jag dra mig ifrån datan
för dagen, och iväg till storarummet och plugga lite svenska, that was my
day, enjooooyy, ha de bra heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0