dåligt humör !

vaknade idag runt 12 tiden i think med carolina :)
käkade frukost och sen så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde ^^.
vid 1 tiden så hämtade min papi mig och så gick jag hem och pluggade
svenska skitet. lite senare så kom karolina hem till mig, därefter så
gick vi hem till henne, så hjälpte jag henne att städa huset :D
när vi var färdiga så gick vi ut lite och så kom carolina ut med oss hihi.
snackade lite om allt möjligt och jag som vanligt med mina cepe frågor
och meningar ! kunde bara inte hålla mig, var tvungen att säga det hahaha.
runt 5 tiden så gick vi hem till mig för att jag skulle hälsa på min kusin
och så fick min mamma mig på dåligt humör !!!! tänker inte skriva allt som jag
vill skriva just nu, är riktigt arg ! men iallafall, sen så gick carolina och karolina,
därefter så snackade jag med min kusin, min mamma och min moster :)
rolig konversation vi hade, alla har tydligen skärt sig hahaha. jag kunde inte lura
Gabi, det går inte.. hon är en tankeläsare ! glad att ha henne som kusin förfan,
annars hade jag aldrig klarat mig! och jag måste säga livet är sjukt skadat.
satt och dog flabba för mig själv när vi snacka om hur fuckt livet är.
hahahahaha men iallafall nu sitter jag här vid datan och är helt dööööööd.
ska gå och plugga lite nu för jag har ändå inget att göra, ha de bra poouussheeej

här kommer lite bilder från fottodagen med bell :)
bell och jag :*



har inga bilder på bell , för att åsnan har klippt ut sig själv:)






bell älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0