Can't do it anymore..

det var ju roligt i tjejgruppen idag hihi. vi spelade lite biljard men denna
gången så var jag med ebru för att pernilla vinner hela tiden !!!! hahaha.
när det var slut så gick jag och rita ut lite och så träffade man på marina,
marina, marisol och samantha:) därefter så gick jag, rita, marina och marina
hem till mig och hade det roligt där.. snackade om allt möjligt och hoppade
lite studsematta. sen så ville marina visa oss en äcklig sak på youtube,
men det var så fake så det inte var sant.. HA-HA, till och med blinda kan se
att det var fake, fake, fake och fake ! sen så prövade vi lite kläder som jag
rotade fram, och sen så började marina få panik för att hon skulle varit
hemma för länge sen hahaha, balkan.. det förklarar allt !
men nu så ska jag maybe återgå till det häftet i engelska hehe, snacka om
nörd och att jag inte har något liv, men jag kan säga, jag har tråkigt !!!

heeeerrrååå, ha de brao!<33

helt konstig bild men är tyvär på min mamis data :)



Kommentarer
Postat av: Vera

2009-05-28 @ 22:36:34
Postat av: Vera

Svara gärna på dagens fråga på min blogg :) Ha det super bra!

2009-05-28 @ 22:36:47
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0