yesss!!!

vaknade halv 1 idag men jag var fortfarande trött som fan.
orkade inte fixa mig eller något utan jag tog på mig en svart
tröja, leggings och skinnjacka och tog bussen till värnhem där
jag skulle träffa min kusin inne i entré. kollade runt i olika affärer.
sedan så tog vi oss en fika och snackade lite om det fanns något
nytt och säga :) därefter så tog vi bussen hem till henne.
hjälpte henne och fixa lite i hennes rum sen så drog vi hem till K.K.
där var hennes bror och hennes mamma, haha så gullig !
runt 6 tiden så kom min mamma och hämtade mig eftersom jag
inte orkade ta bussen hem. kom hem med 3 klänningar, och en av dom
ska man ha på skolavslutningen, och sen så kom man också hem med 3 
T-shirts. har lite svårt för att välja vilken klänning jag ska ha, men det löser sig
nog, antingen en vit, rosa eller röd. men nu så ska jag in och duscha!
sen så blir det nog att jag somnar tidigt för att jag är fortfarande trött..
ha de bra, maybe uppdaterar något sen. puss på kramen <3

kusinvitamin<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0