kommer sakna det !

skolavslutning:
började idag klockan 8. först så repade hela kören, vi var helt körda!
men vi sjöng ändå och gjorde det bästa vi kunde..
efter att vi hade sjungit för både låg/mellan stadiet och högstadiet,
så var det dax för att göra en tunnel eller vad det nu är, så att vi ska typ
säga hejdå till niorna. därefter så började nästan alla att gråta, inklusive
jag och vissa tjejer i min klass.. det är ju inte så roligt att när en av vår
närmaste kompis ska flytta till London föralltid.. eller att niorna ska sluta
och det kanske blir att man aldrig ser dom mer igen.. eller att det inte kommer
att vara roligt i skolan mer för att niorna har slutat när det var dom som gjorde
liv i skolan så att man hade det roligt.. jag hade kunnat göra om sjuan igen.
jag hade till och med kunnat gå i skolan under sommarlovet med allihopa!
kan inte fatta att det är sommarlov nu? kan inte skolan bara vara lite till, SNÄLLA!
men jaja.. hade typ sagt hejdå till niorna flera gånger, asså man fick bara inte in det
i huvet.. vadå hejdå? stannade kvar i skolan i 2 timmar, och man hade roligt.
speciellt när mousa och resten av gänget skulle spela ''deras låt'' en sista gång.
asså TRADITION. det kommer man ju att sakna! varje dag då man hörde någon
spela, sjunga och klappa. hahaha, fan vad roligt detta året har vatt. kommer sakna allt
och alla! jag hoppas inte att detta är slutet :) men nu så kommer några fina bilder från idag<3

hälften av kören :)


den traditionella sången, som spelas på skåpen!


linnéa och bisan, så sjukt saknade!


så glada dom är !


steven och linnéa


linnéa, bisan, busse och steven :)


ja, så glad kan man bli :)


några från nian :)


johanna och jag


johanna, jag, carolina, marina och johanna


ajka och jag


zahraa, jag, marina, carolina, ilham, johanna, ajka, johanna och samantha.
bilden blev ganska katastrof eftersom alla grät..


Kommentarer
Postat av: Carolina

man ser jojo posa helt mycket för att hon inte ens grät, det blev ju lättare för henne då

2009-06-14 @ 11:03:19
URL: http://caroliinagaliic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0