härlig dag..

sista gången var det idag för tjejgruppen.. vi kollade på ''i taket lyser stjärnorna''.
den var faktiskt bra kan jag säga, vi skrattade nästan hela tiden.
efter filmen så gick vi till höja för att då träffa martin booi. därefter så var vi ute i
skolan och gungade lite. och när mikaela, marina och johanna kom så drog vi
alla hem till mig. efter att vi hade varit hos mig och skrattat ihjäl oss, så gick vi ut.
först så var vi och kollade på när kvarnby juniorer tränade, därefter så gick vi till
donkan där karolina skulle handla. sedan så gick vi tillbaka till träningen och tillbaka
till donkan, så var det nog några gånger. en liten stund senare  så gick jag hem
eftersom  jag frös. när jag kom hem så blev det sallad till kvällsmat, sedan så
snackade jag lite med jelena osv.. sitter och väntar på att min bror ska komma
hem så att jag kan snacka med honom :(.. och i morgon så har man planerat
att man ska till pildamsparken där det kommer att vara lite balkan musik,
hit och dit.. sedan så ska man iväg och kolla på match med natalie.

pouuuuss haaaaaaaaj<3


gammal bild, men jag bryr mig inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0