paparazzi for the day !

igår, 19 juni..

idag så bestämmde jag, natalie & izabelle oss för att åka till pildammsparken,
för att se vad de serbiska folket hade att erbjuda dagen med :) det blev,
magdans, rap, orkester, dans, folkdans, svenska låtar osv..
marija serifovic som vann eurovision song contest 2007 sjöng,
& lilleman rappade :) det var mer än 200 folk igår tror jag.. och alla var ju helt
glada och sjöng och dansade. det finns inget sjukare folk kan jag säga!
medans alla dansade och hade det roligt så gick jag runt och fotade allt och
alla haha :D så jag ansvarade för fotona idag! efter att man hade varit i
pildammsparken så gick vi vidare till den nya arenan där vi skulle kolla
på match. serbien mot vitryssland... kan säga att hejjarklacken för serbien
var helt sjuka.. dom hade tagit med sig trummor och allt. så dom
spelade och sjöng, men samtidigt så skrek dom. hahaha störd folk !
efter halvlek så sprang jag, nati och bell runt hela arenan för att komma in till
section A. men det gick inte, så vi fick leta upp vakter som då följde oss runt hela
byggnaden:) efter matchen så kom man hem och därefter så gick jag ut
med carolina & natalie. vi gick till Donkan och käkade, därefter vid 11 tiden
så drog vi hem till mig där min bror hade fest. men vi kollade på film istället.
sedan vid 1 så gick dom hem :) tack för en trevlig dag. pussssssss

idag, 20 juni..

jag vaknade för ungefär en timme sedan och jag är fortfarande jätte
trött.. jag tycker att jag borde vakna lite tidigare nu under sommaren.
annars blir jag bara rent för trött under dagarna.. men jaah. just nu sitter
jag och väntar tills klockan ska bli 4, sedan så ska jag träffa natalie.
får se vad vi ska hitta på, men det blir säkert roligt :) ha de bra puss på kramen<3





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0