hahahihihaha

började skolan idag klockan 9. fick 1 timmes sovmorgon :)
idag var de ju inte en vanlig skoldag, utan hela högstadiet
skulle samlas på bulltofta då vi skulle ha brändbolls tävling.
min klass van dock inte! jag var ju inte med eftersom att jag
är så kass på det så det går inte att beskriva i ord, så jag avstod.
men jag skrattade mycket åt alla haha. slutade klockan 11 idag.
lyx. fick ju sluta cirka 5 timmar tidigare!

när jag kom hem så plingade det på dörren, det var johanna som
steg in :) vi gick hem till henne och bestämmde oss för att baka,
det gick väll helt bra tror jag haha? vi bakade knäck och chokladbollar.
sedan så kom marina. jag satt och gjorde fransk manikyr på mig själv
och sedan på johanna:) när vi väl var klara så gick vi ut i spöregnet!
men bestämmde oss lika snabbt att gå hem igen... vid 6 tiden så drog
vi iväg till skolan där då alla niorna skulle samlas innan dom skulle iväg
till balen. har inga ord till att förklara så himla söta alla var, och då menar
jag ALLLLA! allihopa var jätte glada och jätte fina. bilder som jag tog kommer
jag att lägga in senare ikväll. men nu har jag precis kommit hem efter att
ha sett niorna. 2 dagar kvar, sen är det slut med 7an.. kommer sakna niorna
kan jag säga. men ja nu så ska jag snacka med min bror tycker jag. puussss




jag och marina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0