Dali ima Poubavo devojce od makedonce?

22 juni..

kom fram till karolina i bunkeflo runt 8 tiden. därefter så gick vi och handlade
i ica till ikväll. när vi kom hem så käkade vi och sjöng singstar haha.
lite senare vid 12 tiden så gick vi ut lite och lyssnade på musik. vi sprang ett
antal gånger också eftersom karolina skrämde oss. sen vid 1 så var vi på väg
hem och då sprang vi för livet för att det var en bil som körde fram och tillbaka
och kollade på oss.. snacka om ingen kondition izabelle !!! :D
sedan så följde vi med dan för att hämta andreas och när vi väl var hemma
så kollade vi på step up 2. DET ÄR DEN BÄSTA FILMEN SOM NÅGONSIN
HAR SKÅDATS !. kan säga att jag somnade runt 3 tiden :)...

23 juni...

idag så vaknade jag prick klockan 11 :). och så satt vi och snackade
i ungefär en timme om föräldrar och regler osv... sedan så ropade karolina
att frukosten var klar. medans vi åt frukost så snackade vi i ännu en timme
om vår framtid och vad vi vill jobba med osv.. därefter så gick vi ut och solade.
det är ju trotts allt 23 grader! men det klarade vi inte av, så vi spelade kubb
istället. men det dröjde inte länge till tills vi blen ner dränkta med vatten
av karolina. blev lite motion också! sprang i hela gatan och runt deras
hus och skrek som några djur hahaha. efter att vi hade haft det roligt så
tog jag och izabelle bussen. satt i bussen i 2 timmar i denna värmen..
huuuhh, orka! men nu så är jag hemma och jätte glad också! för att min
mamma lyckades fixa biljetter till mig och min bror till sverige - serbien.
wohooooo, då blir det mycket hejjande idag ! uppdaterar sen, pusssen<3

makedonija..
makedonsko devojce, kitka sarena (8)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0