tomataktiga

det blev att jag drog ut med carolina efter att jag hade duschat och
fixat mig:). vi satt och gungade vid skolan och snackade osv..
därefter så gick vi och träffade karolina, marina och zee.
sedan så köpte jag och carolina vars en dricka och så började
vi att röra oss hemmåt, på vägen så dissade vi oss själva om hur röda
och tomataktiga vi är hahaha. kom hem runt 11 och har inte gjort något
speciellt sen dess. alex och annika kom nyss så jag har snackat lite
med dom, men nu så ska jag kolla på en film, ha en fortsatt bra kväll, pussen!

dagens låt-ar:
k-young - rain or shine
syren hall - somebody come get me

det fick bli en bild på lilla gulliga Beli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0