studentfest

hejsaaan.
provet i musiken gick ju skit bra, fast än jag klagade på att jag inte
kunde något. men helt ärligt, jag pluggade 10 minuter ? men fick
iallafall alla rätt, vilket innebär MVG ! vi hade rätt så mycket rast
idag kändes det som. men det är alltid bra :) slutade vid 2 och jag
hoppade över gympan för att idag så tar min bror äntligen studenten.
så jag ska hjälpa min mamma nu och fixa alltihopa, sen så får man ju
också fixa sig lite. därefter så bär det av till brors skola ! och när man väl
kommer hem så kommer det ungefär att vara 90 personer i vår trädgård.
fest och sådant kommer det ju att bli. och det kommer att spenderas
med dom bästa ! inklusive izabelle ! men det kommer att bli kul iallafall :)

matte prov är det i morgon och jag har ju ingen chans att plugga till det.
inte bra.. för att det avgör i vilka grupper vi kommer att hamna i nästa termin..
men jag hoppas verkligen att jag kommer klara det, för kass e jag inte ;)
och nu blir det mycket jobb att göra här hemma.. ha de braaaaa pusspåkramen<3


Kommentarer
Postat av: You Adore it - by Louise Charlotte

Oj va kul :) Grattis till MVG!



KRAM <3

2009-06-02 @ 20:12:36
URL: http://youadoreit.blogg.se/
Postat av: Kadri

Hur har din dag varit ??

2009-06-02 @ 20:20:47
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0