spaden/kniven!

tjenahejsantjenixenläget.
idag så vaknade man för sent, klockan var tio i 1, ncncnc..
rusade upp från sängen och tog på mig, sedan så hjälpte jag min mamma
med att laga mat. lite senare vid 4 så gick jag och hyrde 4 filmer, och den bästa
var då ''one missed call 2'' hihi :). efter det så gick jag ut med olivia och samantha.
vi skrattade ihjäl oss hela tiden, på grund av att jag mobbade samantha,
asså nej jag mobbade inte henne utan jag mobbade ''spaden/kniven'' haha ingen
förstår riktigt vad vi menar med det men iallafall. därefter så mötte jag upp
alexandra och shams vid bussen, efter det så gick vi och handlade mat i donkan
och sedan så drog vi hemmåt till mig och kollade på one missed call 2, kan säga
att vi pissade på oss !!! dom gick för en stund sedan och nu så ska jag bara fixa
till mig och därefter så ska jag ut med carolina.. uppdaterar senare pusshaj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0