soon it will be you that comes begging to me..

dagen var rätt så nice trotts att jag inte hade planerat ett skit :)
först så sa jag hejdå till izabelle eftersom att hon åker om 1 dag.. :(
sedan så var jag lite med annika och gabi. därefter så gick vi och hyrde
film med min bror. jag hyrde så klart en skräck film ''one missed call''.
kollade på filmen med carolina. kan säga att filmen är psykiskt störd, och man
måste vara smart för att fatta den. man måste kunna lägga ihopa bitar, so be
smart if you gonna se the movie ;) jag satt iallafall med ögonen halv öppna och
med stängda öron i stort sett halva filmen. men därefter så började jag att skratta
ihjäl mig när jag kollade på trailern till ''drag me to hell'', speciellt när hon kärringen
säger ''soon it will be you, that comes begging to me'' hahaha. that was my day.
nu så ska jag kila iväg till min säng, hoppas ni har haft en trevlig kväll, pusskram!


Kommentarer
Postat av: Carolina

äsch filmen var ändå bra dude, du som höll för öronen nästan hela tiden det kom något äckligt ljud:D

2009-06-25 @ 00:24:49
URL: http://caroliinagaliic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0