sleep over

16 juni ;

idag så sov carolina och marina över hos mig :)
kan säga att vi hade jätte roligt! speciellt när carolina skulle dansa en jätte rolig
dans. men när jag skulle försöka dansa den dansen så misslyckades jag :(
vi kollade på två filmer idag, och det blev ''bring it on'' den första. och ''förtrollad''.
och vi skrattade mest när vi kollade på förtrollad, eftersom det var en råtta som
torkade disken med sin röv hahaha. och den lilla söta ekorren pip !
iallafall jag var helt slut så jag gick och la mig vid 3 tiden, medans dom andra
två hästarna var uppe till 5. tack för en rolig kväll tjejer :)<3

17 juni ;

idag så vaknade jag halv 11. ganska så utvilad.
vi kände oss ganska ofräsha så vi dushade snabbt och sedan så kom min
mamma med frukost :) efter frukosten så fixade vi till oss lite, och fönade vårt
hår. därefter så gick vi ut i det varma och soliga vädret. 18 grader var det idag!
kan säga att man är ganska glad att solen är framme nu efter några veckor
med dåligt väder! nu känner man att sommaren är på väg.. efter att vi hade
varit ute och solat lite så gick vi hem eftersom vi var jätte trötta.
det hade inte skadat med lite sömn just nu, ska nog försöka att sova lite så
att jag blir en aning piggare. ha de braa puss haj

yeah!

jag, marina och carolina !

Kommentarer
Postat av: Carolina

men ååh så gammal bild på oss:O

och hahahaha den dansen är så jävla rolig så att det inte är sant, fattar inte ens att jag kan den:D

2009-06-17 @ 19:54:51
URL: http://caroliinagaliic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0