skämt på gång!

sitter vid min lilla söta data och snackar med några stycken folk på
msn. just nu så dör jag av skratt. det är alltid någon som underhåller
mig när jag har tråkigt hahaha. just nu så är det milan.

Jag - ja hajde komigen milane säg något roligt
Milan - något roligt? okej..
''Det var 2 potatisar som gick en blev påkörd och den andra sa kom nu potatis mos.''
Jag - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
milan - HAHAHAHHAHAHHA
''Det var 2 tomater som gick en blev påkörd och den andra sa kom nu ketchup''
(och så fortsätter vi att skratta av dom här torra skämten)

här kom ännu ett skämt;


Det var en björn och en kanin. De fick vars 3 önskningar.
Sen Björnen sa:Jag önskar att hela denna byn är honor.

Kaninen sa: Jag önskar jag hade en motorcykel.

Sen björnen sa: jag önskar att hela skogen intill var honor.

Sen kaninen sa: jag önskar att jag hade en hatt.

Sen björnen sa: jag önskar att hela världen var honor.

Så sa kaninen: jag önskar att björnen var bög


låten som jag har drågat mig med hela kvällen!
rihanna feat the dream - hating on the club (NY LÅT)


Kommentarer
Postat av: ....

så ballt.

2009-06-30 @ 12:53:08
Postat av: claudiaaaskit

är milan serb?



tror jag känner honom.

2009-06-30 @ 14:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0