sista gången

hjeellow !
vaknade runt halv 12 idag. därefter så var det upp och hoppa för att städa
min garderob. hmm.. kaos ? började med att kasta ut alla mina kläder,
och sedan så började jag att kolla igenom allt jag hade. därefter så kastades
hälften :) min garderob ser ganska så tom ut nu, men ändå inte!!! ohhhh..
men nu till sommaren så blir det en massa kläder som ska köpas hihi.
blev klar för en liten stund sedan, och sitter nu och väntar på att marinorna
ska komma hem till mig, sedan så bär det av till tjejgruppen där vi ska kolla
på film och umgås en sista gång. sen så är det slut med tjejgruppen :(
vill bara åka tillbaka till göteborg, och åka karuseller i liseberg och sova i
vandrarhemmet med alla störda människor :(.. men jahh. och lite senare
ska jag nog ut förhoppningsvis. maybe uppdaterar något sen, haaaaj!



Kommentarer
Postat av: Carolina

gumman du har lite svårt för att stava, hälften stavas med Ä inte med E :P

2009-06-18 @ 17:15:12
URL: http://caroliinagaliic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0