shopping :)

idag så blev det en sen morgon igen !
det hjälper inte att jag ställer klockan så att den ska väcka mig klockan 10.
jag vaknar vilket fall som helst klockan 12, ncncnc..
fixade till mig snabbt bara, sedan så bar det av till stan med mamsi,
eftersom hon betalar hehe ^^. köpte 4 par leggings, två par vita, ett par
långa och ett par korta, två par svarta, ett par långa och ett par korta,
en ljusrosa klänning, en vit T-shirt med chockrosa ränder och tillsist
en rosa basic bandeau bikini, och allt var från gina tricot ! :) därefter så
gick jag in i tjallamalla och kollade vad dom hade för några saker,
det var mest 80-tals kläder och brillor, men kan säga att det var sjukt coola saker!
tycker nog att jag ska ta och köpa ett par såna kantiga brillor som jag såg idag :)
har bara lite till att handla, sedan så är jag klar med shopping i sverige,
måste spara plats till kläder som jag ska köpa när jag reser. men snart så ska
jag ta bussen med bell och natalie till karolina i bunkeflo, där vi ska sova över.
uppdaterar om dagen i morgon. ha de så bra pusshaaj<3


Kommentarer
Postat av: marin

sv: va?=

2009-06-22 @ 22:27:39
URL: http://maarinaagaalic.blogg.se/
Postat av: nathalie

va?

2009-06-23 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0