så kan det gå..

hela dagen har bara varit helt lugn, i med jag var på dåligt humör
hela dagen... slutade skolan efter att killarna hade spelat fotboll
på gympan. när jag kom hem så pluggade jag lite till ett musik prov
och SO läxförhör som är i morgon. men pluggandet varade inte mer
än 10 minuter, sen så kollade man på tyra banks show, för det e
mycket viktigare än skolan hahaha :).

lite senare så drog jag hem till johanna, där marina också var :)
åt ''nätmelon'' som johanna kallar det. eller ja jag åt inte för det
var inte gott. och så satt dom två hästarna och klagade på mig
för att jag inte äter något. mitt svar är, JAG VILL INTE ÄTA !!!!
därefter så gick vi ut i det fina 26 graders värme eller om det var mer?
satt utanför konsum och bara tog det lungt sen så bar det iväg till
skolan där johanna och marina slogs i ungefär 20 minuter.
sen så slutade det med att marina började blöda på sitt finger och
hon hade massor med riv märken.. ncncnc.. sen så gick vi alla
hem och nu så ska jag plugga, vilket inte är kul :). ha de bra haaaaaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0