redbull

efter att man hade haft skolavslutning så kom man hem och
tog på sig lite bekvämare kläder! och lite senare så gick man ut
med johanna, marina, carolina och johanna :) därefter så drog
vi hem till mig och grillade marshmallow samt åt kaka och snackade.
när vi väl var mätta på marshmallows, så kollade vi på en skräckfilm.
''the disturbia''. den var ju äcklig men inte så jätte äcklig som jag trodde
att den skulle varit. man satt ju och skrattade lite då och då när johanna
grät och marina skrek ihjäl sig, hahaha. när filmen väl var slut så gick
marina och johannorna iväg för att handla något. medans jag och carolina
stannade kvar för att fixa till lite osv.. när dom kom tillbaka så satte vi oss
ner i sofforna för att då kolla på ännu en film, ''yes man''. man har ju sett
den ett antal gånger men man kan inte sluta kolla på den scenen då
han står och babblar om REDBULL! hahaha, så störd man kan vara!
satt och spolade tillbaka filmen om och om igen, men man slutade aldrig
att skratta... efter filmen så gick vi alla ut en liten stund och därefter så gick
vi alla hem.. sitter fortfarande och tänker på skolan :( känns precis som att
jag måste gå och lägga mig snart för att det är skola i morgon, Fredag,
min bästa dag i skolan.. ohhh ångest! ajah nu så ska jag dra mig härifrån, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0