one missed call again

det blev inte att jag gick ut idag nej. jag har varit helt osocial dom senaste
dagarna, don't ask me why... jag vet inte vad det är med mig, HALLLLLÅÅÅ!
men marina, samantha, karolina och carolina räddade iallafall min kväll.
det blev att vi samlades hos mig och kollade på ''one missed call'' igen,
fast denna gången blev det i min källare. och nu så kollade jag på filmen
utan att hålla för öronen och kisa med ögonen, goodie :D skrattade ihjäl
mig med marina i slutet av kvällen, som vanligt då så ska vi skratta åt
våra miner som vi gör. vi kan verkligen inte sluta med det hahaha!
nu sitter jag bredvid min mamma och har jätte tråkigt för att hon är så
borring! saknar marinas miner :(. iallfall snart är det bed time, pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0