mummss.

huhh.. det ända jag har gjort idag är att jag har degat och legat i min
säng och kollat på teve, hela dagen! men när jelena kom hem till mig
så satte vi på lite musik och så bestämde vi oss för att baka kladdkaka.
kan säga att jag har aldrig gjort en godare kladdkaka, och med vaniljsås!
det räckte med några tuggor sedan så var jag mätt eftersom jag redan
hade druckigt mängder med vatten. därefter så fick jag och jelle värsta
skratt attacken. och så kunde vi inte hålla oss när vi hörde min pappa snacka
svenska. kan säga att jag har värsta krampen i magen just nu :(
men nu så ska jag rulla tillbaka till sängen och fortsätta dega. men i morgon
blir det upp och hoppa och slut på degandet, det är ju fan sommarlov! pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0