min bror och jag...

satt och funderade lite igår kväll på lite konstiga saker..
men det som mest slog mig var när jag kom och tänka på mig och min bror.
vad har vi för relation egentligen? för några år sedan så var en vanlig dag mest
att jag blev jagad av min bror för att jag hade slått han och att han ville slå tillbax.
eller att jag låste in mig på toaletten och tillslut när jag kom ut så fångade han
mig. vad kan jag säga, typ ett omoget syskon tjaffs? men nu ju äldre vi har
blivit så har vi blivit mer mognare när det gäller i vår relation. det kan hända
att han skriker på mig men jag skriker ju så klart tillbax. eller att han mobbar
mig och jag mobbar han, men så säger vi några roliga ord så skrattar vi åt det.
jag vill kunna ha en bror som jag kan snacka med om allt, och som jag kan lita
på. då menar jag att jag ska kunna säga allt till han utan att han ska säga till
mina föräldrar. och att han ska kunna säga allt till mig. jag vill kunna ha någon
som jag alltid kan komma till och snacka med. eller göra roliga saker med.
jag hoppas verkligen att när vi blir lite äldre att det kommer att ändras, så att
vi kommer att umgås mer och att vi kan snacka med varandra om allt.
jag vill kunna känna att jag har en bror. men jag älskar min bror mer än allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0