lyckat!

gårdagen;
började med att man drog iväg till latinskolan för att se på när min
bror och hans klass, ja vad kallas det.. utkastade? ähh, jag vet inte.
det var kaos, folk överallt, man kunde inte röra sig. men när jag väl
kom fram till min bror så kramade han ihjäl mig och massor med
pussar fick man också.. lite packad var han väll? därefter så gick
jag hem där det redan var fullt ute i vår trädgård. gick runt och hälsade
på alla som var där vilket tog en jävligt lång tid ! musik kom igång
och alla började att dansa. efter att alla hade druckit lite så började
det bli FEST ! hahaha, det fanns ju vissa folk som var asss packade
som man skrattade åt hela tiden för att dom var sjuka i huvet !
senare mot kvällen så var det mest vi ungdomar som dansade.
mycket shejk och allt hahaha. jag och min kusin kom på en egen dans.
vi kunde inte låta bli att skratta! och jag gjorde lite konstiga saker också
kalle och tim tyckte jag var rent dum i huvet, men jag hade värsta
fotvärken, AJJJJJJ... och jag har nog aldrig fått så många
kramar och pussar av min bror som jag fick igår.. alltid kul att se han full.
vid 2 tiden hade alla gått och då gick jag och la mig.. KUUUUL !
här kommer lite bilder som jag tog, och dom var ju inte normala!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0