lördag.

idag så bestämde jag mig för att gå ut med carolina :)
och som vanligt då så gick vi runt lite här och där, tillslut så satte vi oss inne
i skolan.. saknar skolan! där träffade man också andre, emrah och robert.
skrattade rätt så mycket eftersom andre är ju helt blåst i huvet haha...

lite senare så mötte vi karolina, marina, johanna och johanna. därefter så
drog vi hemmåt till mig och kollade på en skräck film ''number 23'', den var
inte så äcklig men den var jätte bra :). därefter så kollade vi på ''YES man'',
haha vi var tvungna att spola fram till redbull scenen för att vi ville skratta lite.
och det gjorde vi !

lite senare så gick jag ut med, natalie, carolina, karolina, johanna, johanna
marina och marina. två av samma namn! vi gick runt lite och hade det roligt.
sedan så satte vi oss utanför konsum där vi snackade och lyssnade på musik.
vi blev ju också jagade av några störda killar som ville kasta ägg på oss hahaha.
sen var det inte mer med denna dagen :)

ett par över snygga brillor som jag hittade !


natha ville vara booi för idag !


hahaha, bilden blev ju bara sååå söt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej alla har samma namn :D du heter natalie, och hon som du va ute med natalie, sen



carolina och karolina :D



johanna och johanna :D



och marina och marina :D

2009-06-14 @ 17:54:50
Postat av: Natalia

Natha kan du vara snäll och ta bort den bilden på mig :) puss

2010-04-01 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0