lekplats, alltid bra!

måndag.. ja det kändes som en vanlig skolvecka idag :(
men det var det ju inte, det är ju ''sommarlov'' HA..
jag bestämde mig för att gå ut med carolina och rita, därefter så gick vi
hem till mig och satt i min trädgård och snackade en massor..

sedan så skulle carolina iväg på lilla antonijos kalas, grattis antonijo!
så jag och rita satte oss i skolan och snackade lite som vanligt :)
och när det väl började att bli tråkigt så bestämde vi oss för att gå runt lite
och se var vi hamnar hahaha. men det blev att vi bosatte oss på Dasas gård.
där var ju en lekplats vilket alltid är bra !.. iallafall när jag är i närheten :)

som vanligt då så gungade vi och snurrade på några olika snurr saker som fans
där. tillslut så mådde man illa så vi satte oss ner och lyssnade på musik.
& helt från ingenstans så ville rita att jag skulle lära henne dansa en dans, vilket inte
gick så bra för att hon har en hjärna av trä! efter att vi hade varit på dasas gård i några
timmar med henne så gick vi alla hem.... men nu så måste jag fixa en sak sen så ska jag
nog till dasas gård igen :) ha en trevlig daaaaag puss på kramen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0