kläder, det är ett måste!

morron!, eller ja det känns fortfarande som morron för mig.
vaknade runt 1 idag. började att hjälpa mami att städa huset lite,
därefter så tog jag mig en dusch. sitter nu och beställer lite kläder
och väskor/brillor/smycken på internett. ett måste för mig japp !
har fortfarande lite kvar att handla som jag behöver innan jag åker.
jag får ju heller inte glömma att köpa en NY kepps och en hatt :)
sitter fortfarande med blött hår så jag får nog ta och torka de nu,
sedan så ska jag fixa mig lite, och antagligen gå ut.. uppdaterar maybe
sen, ha de bra så länge, puss på kramen <3

har ingen annan bild så de fick bli denna från
en dag då jag och marisol var sjuka i huvet hihi


Kommentarer
Postat av: märiiisszzol

uuu äcklig bild :D

2009-06-25 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0