ingen lugn dag trotts allt :)

det blev ingen lugn dag trotts allt :).
i med zahraa reser i morgon, och därefter så ska hon flytta till London.
så tänkte jag att jag kunde gå ut med henne lite.. men vill inte säga att
det är sista gången! vi hade det roligt och skrattade nästan hela tiden.
speciellt när hon snackade i telefon haha. jag kommer att sakna den
tjejen jätte mycket för hon är den enda som får en att skratta och vara
glad exakt hela tiden! så mycket jag älskar den tjejen..

efter att jag hade varit ute med zahraa så gick jag hem till viktoria.
hade tänkt och bada men det blev inte av. så vi spelade piano och
sjöng istället (a)

när jag kom hem så drog jag hem till marina där marina, johanna, johanna
och samantha var. efter en liten stund så gick vi alla hem till mig för
att kolla på en film, ''djävulen bär prada''. jag skrattade nästan hela tiden
på grund av marina, för att hon ska alltid dumma sig hahaha.
när filmen var slut så orkade vi inte kolla på den andra som vi också skulle titta
på så vi gick ut istället. och nu sitter jag vid datan och mår jätte dåligt på
grund av en sak... ha en trevlig kväll pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0