ingen keps nej..

idag så blev det att jag stack till coop med min mami,
handlade det jag behöver.. hårklämmor, gummiband
nagellack, ett par jeans shorts, en grå bikini med paljetter,
en grå/rosa BH, ögonfransböjare och en pinsett. sedan så gick vi hemmåt.
lite senare vid sju tiden så gick jag ut med carolina, vi satte oss i skolan
och gungade lite, träffade också viktoria och vjollca. kom hem för en liten
stund sedan och hade tänkt att kolla på matchen nu, england - tyskland.
eftersom alla biljetter var slut så blir det att man kollar på teven :(( !
det blev heller inte en NY keps idag. den fans tyvär inte i den hära stadium nej..
men nu så blir de match, ha de bra pusss haaaj<3

dagens låt-ar:
tose proeski - tajno moja
greace - we go together
norlie - abstrakt kärlek

swiiiiiiiiing, swiiiiiiiiiing high, high up to the sky!


en konstig nathalie.. ja de bjuder vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0