har inte sett något gulligare!

så härligt det var att bada! kan säga att jag råkade dränka mig ett
antal gånger hehe. efter att jag och viki hade badat så kollade vi på
en film, tyvär så kommer jag inte ihåg vad den hette. efter filmen så drog
jag hemmåt och duschade och fixade mig, sedan så gick jag ut med
johanna & carolina. därefter så gick vi hem till mig för att kolla på
''one missed call 2'' som jag aldrig han se klart, och jag ville bara gråta
eftersom; tänk att se sin kille dö framför en, och att han dog för att skydda dig?
ja det är så sjukt sjukt sjukt, men gulligt men fortfarande sjukt. nu räcker det med
skräckfilmer ! får se hur länge de håller:) efter filmen så gick vi ut lite,
och nu sitter jag hemma och mår jätte dåligt... orkar inte skriva mer.
ha de så bra så kanske vi hörs i morgon pussen.

dagens låt-ar!!!!
michael jackson - ben
michael jackson - the way you make me feel
michael jackson - billie jean


saknar dig bästa vän! allt var bättre när du var här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0