götan..

vaknade 8 idag, fick bara 5 timmars sömn.. snacka om mycket !
jag har varit helt trött hela dagen, längtar bara tills det blir kväll
så jag kan gå och lägga mig... hade matte prov idag ju, det gick
väll inte så bra tycker jag, förväntar mig att jag åtminstonde får
ett VG, men jag vill ju ha MVG vilket jag inte kommer att få.
dåligt av mig ncncnc !

idag blir det studentfest igen. orkar verkligen inte !
hade tänkt och gå ut idag lite men tyvär så blir det inte så.
men i morgon så ska man vakna vid 6 tiden för att då göra sig i
ordning och ta tåget till göteborg :) LISEBERG! jag ska inte börja
skriva hur mycket jag älskar att åka karuseller, speciellt berg&dalbanor !!!!! 
och på fredag så ska vi ut i stan i götan, handla kommer man ju säkert
att göra ;) fast vi har otur med vädret. det kommer att regna !
men vi kommer att göra det bästa av stunden. så jag uppdaterar
på fredag om vår lilla resa. ha de så bra pusss haaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0