ge mig skola!

vaknade upp idag och tänkte för mig själv.. ''shit är det inte skola idag?''.
nej det är det tyvär inte... jag saknar redan skolan och ALLIHOPA :(
och ja det kanske låter dumt, jag är nog den ända som vill ha skola, men tyvär
så är det så.. jag älskar rasterna och alla vänner, mer kan jag inte säga.
och för att vara den första dagen på sommarlovet så har det varit ett jävla dåligt väder! 
men runt 2 tiden så kom izabelle hem till mig. vi satt och snackade och
dummade oss som vi alltid brukar göra haha. skratta.. jaa det gjorde vi !

efter att vi hade varit hos mig en liten stund så bestämmde vi oss för att
följa med min mamma och handla. min mamma tvingade mig att köpa
nya skor för att mina svarta är tyvär sönder. men jag hittade inga fina skor
så det blev inget med det.. men däremot så köpte jag två nya nagellack!
en vit och en chockrosa färg, mycket mycket fint :)

när vi kom hem till mig igen så satt jag och målade om mina naglar
minst 5 gånger, eftersom jag inte viste vilken färg jag ville ha hehe ^^.
och för en liten stund sen så gick izabelle hem & jag sitter här och har jätte tråkigt :(
tänker på en massa saker som bara får en att må dåligt, ncncnc inte bra..
men nu så ska jag.. ehh ja något ska jag iallafall göra, ha de bra pusshaaj<3

linnéa och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0