gårdagen

lördagen den 6 juni.

idag så gick jag till stan med marisol, samantha och vjolca :)
vi gick runt i olika affärer och kollade lite. & jag köpte ett par
ballerina skor i leopard från HM, det var dom sista, och i min
storlek ! sedan så handlade jag en grå T-shirt från gina tricot.
och jag bytade min svarta skinnjacka till en brun hihi.
när jag kom hem från stan så somnade jag direkt, eftersom jag
var jätte trött. så det var ju skönt att sova i 2 timmar.

lite senare på kvällen så kom marina och carolina hem till mig.
vi satt och snackade ute på altanen. carolina satt som ett stort
frågetecken när jag och marina dog av skratt i ungefär 1 timme utan
att stanna. jag fick kramp i magen och jag har aldrig skrattat så här
mycket på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE ! vi kunde knappt andas och massor
av tårar fick man. men när vi väl hade lugnat ner oss så kom besim
och edvin hem till mig, då vi alla kollade på fotboll. kan säga att
sverige suger totalt... därefter så plattade jag besims hår.
sedan så drog vi utåt och gjorde olika saker. sen vid 1 så kom min
bror och hämtade mig och körde hem mig & jag somnade direkt :)








måste ha!!!!!


loove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0