första doppet idag !

härligt härligt..
kom precis hem efter en dag på segevångsbadet :)
dagen spenderades med carolina, marina, manuela och karolina.
samt massor med shtek och bad ! just nu så är det 28 grader ute,
härligt som fan. men det jag hatar med att sola är att mina kinder
alltid ska bli så röda :(. iallafall, lite färg har man ju fått, och jag har
ju lovat att jag ska bli svart när jag kommer tillbaka från semestern.
men nu så ska jag in och duscha, sedan så får jag se vad som händer.
tack för idag girls. pusssen så länge <3




karolina&carolina vill dö :)



Kommentarer
Postat av: Carolina

Nahtalie? Manuela stavas med ett L =)

Och jaja du vet jag och Karolina vill dö tidigt:D

2009-06-29 @ 14:45:06
URL: http://caroliinagaliic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0