förbjuden frukt

kom precis hem från karolina :)
det blev att jag drog hem till henne vid fyra tiden, där satt vi lite
och spelade lite x-box 360, need for speed osv.. :D
därefter så gick vi ut, vi låg ner på marken och tillslut så kom agisa,
hon trodde säkert att jag var en luffare :( men iallfall.. lite senare så gick
jag och karolina iväg och gungade, jag mådde illa efter att hon hade gungat
mig så mycket, så vi gick och träffade besim och edvin en liten stund.
sedan så var det för kallt så vi drog hemmåt till karolina och stannade där.
vi sjöng LIPS och spelade x-bow again. men nu så är jag hemma:) ska snart
gå och sova, är helt slut. det får nog bli en tidig morron igen! puss haj<3

från och med nu så ska jag skriva dagens låtar som har fastnat i huvet :).
idag; förbjuden frukt - medina

ojdå en massa bilder karolina tog på mig idag, BJUDER VERKLIGEN!
lilla tjocka grisen jag:)


muahhh


hahaha jag kliar mig och samtidigt så skulle jag flippa.


nejdå min mun kom bara inte LIIITE konstigt !


har inget att göra..


SMILE FOR ME!


jag.. srce je moje na balkanu!


karolina

Kommentarer
Postat av: agisa

du e en söt luffare ;)<3333

2009-06-27 @ 17:38:55
Postat av: aije

byter din tröja färg hahahha ?

2009-07-01 @ 23:51:24
URL: http://ayasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0