Fascination, It's just the way we feeel...

ohhh.. har fått leva med en låt heeela dagen som bara har spelats
om och om igen i mitt huvud.''fascination, fascination it's just the way we feel.''
men jahh. slutade skolan vid halv 3, iallafall tidigare än vad vi skulle
sluta men senare än vårt vanliga schema. när jag kom hem så fick jag
värsta skratt attacken, och min mamma kollade snett på mig :(
sedan så skulle jag ut. men jag kom inte så långt för att jag la mig ner
på marken och dog av skratt för att min mamma gjorde en sak, men hon
kollade fortfarande snett på mig :(. var ute lite överallt. sedan så kom
marina, johanna, edvin, robert, sami och emrah. men vi var inte länge med dom
utan vi drog iväg till ica där vi träffade marisol. efter en liten stund så
kunde vi inte sluta skratta för att carolina visade oss ett jätte roligt ljudklipp.
hahaha, den var så torr att man faktiskt började skratta ! nu sitter jag hemma
och ruttnar av tråkhet. ska nog gå och se om min bror är hemma så att jag
kan snacka med han lite :)! kanske uppdaterar något sen, pusspåkramenhaj!

hahahaha, rolig bild som izabelle skickade till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0