emotions flowing through my body.

just nu är jag full av känslor..

dåliga känslor;
alla ni som är falska kan gå samma väg tillbaka.
vem vill överhuvudtaget ha något med er att göra?
hellre förlorar jag hälften av mina vänner och har kvar
dom äkta. än att låta några falska folk förstöra mitt liv.
all bullshit och rykten som sprids. hur orkar man?
ha inte så jävla mycket luft innan jag sumpar den åt dig.
lek inte att ni är något när ni inte e det. och era jävla
åsikter skiter jag fullständigt i så fortsätt klaga ;)
jag har mina äkta vänner och det nöjer jag mig med.
you don't like it? fine, stick härifrån då. orkar inte med
allt som är falskt, för det gör en bara så jävla arg.
så nej tack. håller mig till mina äkta vänner, resten bryr jag mig inte om :).

bra känslor;
är så jävla GLAAAAAAAAAAAAAAAD.
zahraa sa till mig att vi kommer hinna träffas innan hon flyttar
till London. och jag är så glad eftersom jag snart kommer att
åka till makedonien. så slipper jag vara i detta sjuka landet
som gör en psykiskt störd. man blir bara så deprimerad av malmö!
13 dagar kvar sen hejdå malmö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0