dålig match !

matchen var så dålig att jag nästan svärde hela matchen !
och resten av matchen så dog jag av skratt när hejjarklacken från serbien
sjöng och skrek osv.. inte trevliga ord kan jag säga så därför skrattade jag.
dom orden man hörde var; mamu ti jebem, sudia pederu, skini je jebem
ti majku picko jedan, evo ti kurac, budalo, dadadam pickice osv..
hahaha kunde inte hålla mig för skratt !. det var nog inte ens lönt att betala
300 kroner för en biljett. jag kunde lika bra ha stannat hemma ;)
6 gula och 1 rött kort på en halv lek, det är sjukt.. men roligt var det när hela
arenan gjorde ''vågen''. serbernas hejjarklack, dom är ju helt sjuka.
dom står och kastar toalett papper på fotbolls planen, inte normala nej !
och skamm för serberna att dom förlora. kasst spelat.. verkligen kasst !!!
men men.. 3-1, ännu en gång.. KASST ! ska försöka fixa biljetter till mig
och min bror, för att finalen får jag ju inte missa :) men nu så ska jag
sova, är helt slut. HAJMO HAJDE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0