då är det slut..

helllo. vaknade runt 10 tiden idag. egentligen så var det meningen att
jag skulle till folketspark med klassen, men jag orkade inte det. liksom
folketspark? jätte roligt.. så jag var istället med marina, och vi spenderade
hela dagen genom att ligga på sängen i 4 timmar och lyssna på musik.
samt halv sovit har vi också gjort :) och då o då så har vi pratat lite med
carolina. varför ska jag alltid ha en jävla låt i huvet en hel dag!!!
som idag så var det denna delen av en låt..
''somebody come get me before i kill this man, somebody come and
take this knife of my hand''. hahaha... men runt 6 tiden så gick jag hemmåt
och kollade på en film och så, sedan så har jag duschat och fixat lite till
imorron. kan inte fatta att sjuan redan är slut? och att niorna ska sluta..
helt sick, kommer verkligen att sakna niorna som fan. åttan längtar jag
verkligen inte till.. skolan kommer att bli så tråkig nu.. men nu så ska jag
kolla på ''when a stranger calls'' om jag vågar! ha de bra, pusspåkramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0