beroende !!!

idag så var jag iväg med min mami, för att vi skulle handla lite saker till mig :)
men som sagt.. jag har alltid otur när det gäller saker som jag behöver.
idag så skulle jag köpa, ett par leopard leggings, pumps, skjorta och bikini.
men tyvär så var alla saker i för stora storlekar! snacka om att jag var arg.
och jag har märkt lite nu att jag har varit jätte beroende av pumps.
det enda jag kollar på i en sko affär är pumps, pumps, pumps..
men jag kan verkligen inte hjälpa, eftersom jag måste hitta ett par RÖDA!
och ja det är ett MÅSTE. efter att jag hade varit iväg med min mami, så gick jag
ut med carolina, marisol, marina, marina och samantha :) vi satt lite i skolan
och gungade på gungorna som vi alltid brukar göra, samt lyssna på
musik och skratta. därefter så bestämde vi oss för att gå hem. och nu sitter
jag och väntar på att carolina & marina ska komma hem till mig. och här
ska vi tre sova inatt. kul kul.. ha de bra pussssss


en av dom måste jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom sista isåfall, alla dom andra är ej fina

2009-06-17 @ 01:34:00
Postat av: Anonym

SKITFINA skor :)



Vart har du köpt den här tröjan som det finns bild på i din kompis blogg? :)

http://baaraajohaannaa.blogg.se/2009/may/shopping.html

Den är verkligen asfiiiiiiiiiin!!!!

svara gärna i din blogg så blir jag glad

2009-06-17 @ 02:42:01
Postat av: nathalie

tackar :)



tröjan finns att köpa på whoops, men är inte säker om den finns kvar, men man kan ju alltid kolla ;)

2009-06-17 @ 17:47:57
URL: http://nathaliezekovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0